Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
michals
Posty: 128
Rejestracja: 18 paź 2016, o 07:20
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: michals »

DOPISAŁEM ZDOBYTE ODPOWIEDZI NA FORUM I POZA:

Witam.
Sporo informacji znalazłem na forum rozwiewających moje wątpliwości ws. wyposażenia , ale jeszcze mam pare znaków zapytania. Niestety takie tematy jak się okazuje są bardzo ciężkie do wyjaśnienia dla sprzedawcy w salonie :(

Rozważam albo L&K albo Sportline.

1. Wymiary foteli przednich sportline vs L&K. Chodzi głównie o długość siedziska ile cm ma każde z nich. W L&K jest trochę krótkie i nie regulowane na długość jak to się ma do sportline, ktoś porównywał?
TAKIE SAME DŁUGOŚCI SIEDZISKA, W OBU BRAK WYSUWANEJ CZEŚCI PRZEDNIEJ

2. Jak się ma dokładnie zawieszenie w wersji sportline i L&K? Jeśli w obu mamy DCC to fizycznie zawieszenie jest takie samo czy się różni? Jeśli różni czym dokładnie, wysokością, ile mm itd? Ze znalezionych informacji wynika raz że sportline ma obniżone 15mm tylko czy od wersji standard czy od wersji DCC, bo w wielu miejscach jest informacja że w konfiguracji z DCC zawieszenie jest fizycznie coś obniżone.
WG INFORMACJI Z FORUM 9 DANYCH W NIEMIECKIM KATALOGU) SPORTLINE MA -15MM, L&K Z DCC -10MM

3. „dodatkowy schowek w podłodze bagażnika (3GN)” w kombi. Czy to jest tak że z tą opcją podłoga jest wyżej i poj. bagażnika się zmniejsza czy tylko jest to zagospodarowanie miejsca pod podłogą, która zostaje na tej samej wysokości? Czy podłogę można wyjąć i wówczas podłogą bagażnika jest dno schowka?
MOŻNA WYJĄĆ W CAŁOŚCI PODŁOGĘ NAD SCHOWKIEM. ZOSTAJĄ TYLKO PO BOKACH MOCOWANIA.

4. Czy ogrzewanie postojowe jest tylko ustawiane on/off czy można programować na konkretną godzinę i/lub datę?
MOŻNA PROGRAMOWAĆ

5. Który zestaw bluetooth potrzebuje do: odtwarzania muzyki ze smartfona, pobierania kontaktów i rozmów przez zestaw głośnomówiący, przesyłanie aplikacji ze smartfona (to chyba i tak po kablu) na ekran auta. Wystarczy ten BT IV?
DLA MNIE WYSTARCZY :)

6. Do czego wykorzystywana jest karta sim? Aktualizacje map? Pobieranie jakiś informacji o korkach dla nawigacji? Jeśli do aktualizacji map to jak są one pobierane w wersji bez karty sim?
KARTA SIM WYKORZYSTYWANA TYLKO DO ROZSYŁĄNIA INTERENETU PO AUCIE. NIE SŁUŻY DO POBIERANIA ŻADNYCH BIEŻACYCH DANYCH NP. DO MAPY
Ostatnio zmieniony 28 paź 2016, o 11:16 przez michals, łącznie zmieniany 1 raz.
AndrzejKrawczyk
Posty: 238
Rejestracja: 8 lip 2014, o 12:51
Samochód: Superb III
Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: AndrzejKrawczyk »

Ja się wypowiem bo się nie znam ;). Ale jeśli ogrzewanie postojowe jest takie jak u mnie w Active to jest to jedynie opcja, żeby nawiew działał po wyłączeniu silnika.
Cienki221
Posty: 490
Rejestracja: 16 wrz 2015, o 14:21
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: O-ka

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Cienki221 »

Ad 2. Z tego co kiedyś 'Biały' mi tłumaczył to między DCC L&K a DCC SportLine jest 15mm
Ad 4. Możesz ustawić w aucie godzinę i dzien lub przez pilota. Grzeje przez 30min
Ad 6. Karta sim jest tylko do wifi bodajże bo navi w superbie nie ma info TMC czyli wiadomości online o utrudnieniach na drodze. Aktualizacje map przez kartę SD ściągana z netu
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: whity »

Jezeli chodzi o mnie cienki... to wg mnie sportline i L&K z DCC sa takie same... 10mm niższe niż standard
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
przemoka
Posty: 585
Rejestracja: 24 lip 2016, o 10:29
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: kurę ukradli :(

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: przemoka »

Ad.5.
Podobno wystarcza BT IV. Ale żeby apki z telefonu były na ekranie navi to musisz skorzystać z Android Auto albo Apple CarPlay. I to zadziała tylko po kablu - bezprzewodowo nie zadziała.

Ad.6.
Sam jestem ciekaw. W Columbusie na pewno zrobi się udostępnianie netu, bo tam jest wbudowany Access Point. Ale czy tak samo jest w Amundsenie to nie wiem. Natomiast na pewno nie ma żadnej interakcji z samą mapą w infotainmencie. A szkoda. Bo jak już jest slot na kartę SIM to navi powinno korzystać z map Google'a, ściągać informację o korkach, Spotify/TuneIn, itp. A na razie to chyba tylko do udostępnienia netu dla innych urządzeń.
michals
Posty: 128
Rejestracja: 18 paź 2016, o 07:20
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: michals »

Bardzo dziękuje za odpowiedzi.
Cienki221 pisze:Ad 2. Z tego co kiedyś 'Biały' mi tłumaczył to między DCC L&K a DCC SportLine jest 15mm
Od razu nasuwa się pytanie a jaka jest różnica między DCC L&K a Sportline ze "sportowym zawieszeniem" zaznaczonym ale bez DCC? Tak samo -15mm? Powiem tak gdyby Sportline z takim zawieszneiem bez DCC jedzil jak L&K z DCC w trybie Sport (a nawet i Normal) to spokojnie można by te 4tyś zaoszczedzić i nie brać DCC do sportlinea.... do tego dążę
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: szms »

aha :lol:
michals
Posty: 128
Rejestracja: 18 paź 2016, o 07:20
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: michals »

przemoka pisze:Ad.5.
Podobno wystarcza BT IV. Ale żeby apki z telefonu były na ekranie navi to musisz skorzystać z Android Auto albo Apple CarPlay. I to zadziała tylko po kablu - bezprzewodowo nie zadziała.

Ad.6.
Sam jestem ciekaw. W Columbusie na pewno zrobi się udostępnianie netu, bo tam jest wbudowany Access Point. Ale czy tak samo jest w Amundsenie to nie wiem. Natomiast na pewno nie ma żadnej interakcji z samą mapą w infotainmencie. A szkoda. Bo jak już jest slot na kartę SIM to navi powinno korzystać z map Google'a, ściągać informację o korkach, Spotify/TuneIn, itp. A na razie to chyba tylko do udostępnienia netu dla innych urządzeń.
dzięki. no to mamy jasne że miejsce na sim to do niczego nie potrzebne jak się ma swoje pakiety w telefonie, tablecie i nie potrzebuje się "routera z netem" w aucie.
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: szms »

Jak Ty chcesz michals zaoszczędzić 4 klocki na jakimś zawieszeniu, to w ogóle daruj sobie Sportline czy L&K, bo tam dużo rzeczy jest, które Ci się nie przydadzą i poza wyglądem też nic nie dają... w przeciwieństwie do zawieszenia, które może się przydać bardziej niż kolorowe naklejki :D
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: whity »

Zawieszenie sportowe (tylko w ambition i style) jest -15mm od standardowego
Ostatnio zmieniony 19 paź 2016, o 08:00 przez whity, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Łuki_ssuperb »

Forumowy Głos Rozsądku ;-)
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Cienki221
Posty: 490
Rejestracja: 16 wrz 2015, o 14:21
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: O-ka

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: Cienki221 »

whity pisze:Jezeli chodzi o mnie cienki... to wg mnie sportline i L&K z DCC sa takie same... 10mm niższe niż standard
To nie skumałem tego co pisaliśmy w mojej galeri sorki ;)
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: CLO27 »

Ad1. Długość podobna, sportline lepsze fotele.
Ad2. W SL i L&K takie same jest dcc.
Ad3. Na kij ci kombi.....
Ad4. Była odpowiedź
Ad5. Była odpowiedź
Ad6. Do niczego bezsensu....
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
michals
Posty: 128
Rejestracja: 18 paź 2016, o 07:20
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: michals »

szms pisze:Jak Ty chcesz michals zaoszczędzić 4 klocki na jakimś zawieszeniu, to w ogóle daruj sobie Sportline czy L&K, bo tam dużo rzeczy jest, które Ci się nie przydadzą i poza wyglądem też nic nie dają... w przeciwieństwie do zawieszenia, które może się przydać bardziej niż kolorowe naklejki :D
wszytsko zależy kto co chce nawet jak sie wydaje zbyteczne. Jakbym nie konfigurował L&K mi pasuje. W sportline z zewnatrz to wcale mi jakoś nie robi, ale za te fotele, kierownicę i zawieszenie jesli jest roznica na plus (mniej bujania) bym pare tyś dopłacił...
michals
Posty: 128
Rejestracja: 18 paź 2016, o 07:20
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Pomoc w konfiguracji S3, L&K vs Sportline

Post autor: michals »

whity pisze:Zawieszenie sportowe (tylko w ambition i style) jest -15mm od standardowego
Głupieje :)

czyli w Sportline opcja: "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł to co innego niż w Style "Zawieszenie sportowe z progresywnym układem kierowniczym" za 0zł + "zawieszenie sportowe" za 900zł (tu jest różnica wzg SL)?

Czyli Style z "Zawieszenie sportowe" będzie niższy od każdego L&K i SL?

DCC samo w sobie przekłada się na fizycznie obniżone zawieszenie?
ODPOWIEDZ